از آن زمان به یک جناح جهانی تبدیل شده است ، که بیشتر با یک نمایش سالانه در پیمایش شناخته می شود ، جایی که مدل های آن ، یا "فرشتگان" ، با بدن های دیدنی و سینه های فشار داده شده - پردرآمدترین آنها (مدل ها ، نه سینه ها) شامل آدریانا لیما ، کندال است جنر ، جیجی حدید و جوآن اسما - زیر چشم قدردانی از مهمانان ردیف اول ، مانند لئوناردو دی کاپریو ، و 500 میلیون مخاطب تلویزیونی جهانی ، در کنار هم چیزهایی را رد می کنند.
فشار آور به عنوان ابزاری برای جذب جنسی (ناهمگن) از چهارم قرن گذشته روند غالب در بازار لباس زیر نه بوده است. اما آیا وقت آن تمام شده است؟
ماه گذشته ویکتوریا سکرت به دلیل عدم تنوع در فرم بدن در جدیدترین نمایش خود مورد انتقاد قرار گرفت (با کمک اد رازک ، مدیر ارشد بازاریابی آن ، به ووگ گفت که او علاقه ای به مدل های تراجنسی یا به تصویر کشیدن طیف وسیع تری از اندازه ها و اشکال وجود دارد) ، و شواهدی وجود دارد که بخش لباس زیر را آماده می کند تا به چیزی راحت تر تبدیل شود.
درباره این سایت